DATA DE COMENÇAMENT DE LES PROVES SELECTIVES: PART A DE LA PRIMERA PROVA
Dia: Dissabte 24 de maig de 2025, a les 9 hores.
LLOC DE REALITZACIÓ DE LES PROVES
Seus d’actuació dels tribunals de les diferents especialitats.
Informació sobre el sorteig dels temes de la part A de la primera prova
Com a novetat, hi haurà un sorteig únic per especialitat per a la part A de la primera prova.
Conforme als principis de transparència i publicitat, cada Comissió de Selecció gestionarà el procediment d’extracció de boles per a tots els tribunals:
1.Totes les presidències de tots els tribunals accediran a la reunió en línia, per la plataforma TEAMS, a la qual hauran sigut prèviament convidades a través d’un correu
amb un enllaç que rebran des de la presidència de la seua respectiva Comissió de Selecció. Abans de connectar-se a esta reunió la presidència de cada tribunal s’assegurarà que totes les persones opositores estiguen assegudes i preparades per a començar l’examen.
2. La presidència de la Comissió de Selecció confirmarà que totes les presidències dels tribunals han accedit a la reunió i han connectat les seues cambres i, per tant, han
acceptat l’accés a la reunió virtual. Una vegada verificat que totes i tots estan ja presents en la reunió virtual amb les cambres enceses, es procedirà a l’extracció de les boles, que
es mostraran a cambra perquè totes les presidències dels tribunals participants puguen veure-les amb claredat.
Previ al sorteig, la presidència de la Comissió de Selecció sol·licitarà la presència de dos persones aspirants de l’aula on se celebrarà el sorteig, els qui actuaran com a testimonis del procés
LLEGIR MÉS…
PUBLICATS ELS CRITERIS D’AVALUACIÓ DE LES DIFERENTS ESPECIALITATS. (en procés d’actualització i incorporació d’especialitas que falten)
2025 – Cos de professors d’Ensenyament Secundari (ingrés i noves especialitats): CRITERIS D’AVALUACIÓ
2025 – Cos de professors d’Escoles Oficials d’Idiomes (ingrés i noves especialitats: CRITERIS D’AVALUACIÓ
2025 – Cos de professors de Música i Arts Escèniques (ingrés i noves especialitats): CRITERIS D’AVALUACIÓ
2025 – Cos de professors d’Arts Plàstiques i Disseny (ingrés i noves especialitats): CRITERIS D’AVALUACIÓ
2025 – Cos de professors especialistes en sectors singulars de la Formació Professional (ingrés i noves especialitats): CRITERIS D’AVALUACIÓ
Llistes DEFINITIVES de persones aspirants admeses i excloses
[Data pub. 05/05/2025]- Llista definitiva de persones aspirants ADMESES accessos LLIURE i DIVERSITAT FUNCIONAL
- Llista definitiva de persones aspirants EXCLOSES accessos LLIURE i DIVERSITAT FUNCIONAL
- Llista definitiva de persones aspirants ADMESES accés NOVES ESPECIALITATS
- Llista definitiva de persones aspirants EXCLOSES accés NOVES ESPECIALITATS
Per a conéixer les condicions particulars de cada persona aspirant, com ara el torn de participació, el tribunal o els motius d’exclusió si n’hi haguera, ha de realitzar una consulta personalitzada a través d’un tràmit telemàtic en la seu electrònica de la GVA:
- Manual per a la consulta personalitzada de l’admissió i exclusió.
- Accés a la consulta personalitzada de l’admissió i exclusió. CONSULTA PERSONALITZADA
NOTA: ACCÉS PER DIVERSITAT FUNCIONAL
Les persones que participen per accés de DIVERSITAT FUNCIONAL realitzaran la primera prova (PART A i PART B) a la província que van triar com a província de preferència en la seua sol·licitud d’inscripció, independentment que en les llistes definitives conste que el seu tribunal és el V1, excepte quan no existisca tal tribunal a la seua província. D’esta manera:
- Les persones que van triar Alacant com a província de preferència hauran d’acudir a la seu del tribunal A1 de la seua especialitat.
- Les persones que van triar Castelló com a província de preferència hauran d’acudir a la seu del tribunal C1 de la seua especialitat.
- Les persones que van triar València com a província de preferència hauran d’acudir a la seu del tribunal V1 de la seua especialitat.
Recurs de reposició
Contra la present resolució, les persones interessades, podran interposar, recurs de reposició davant el director general de Personal Docent.
El termini de presentació de recursos de reposició serà d’un mes comptat a partir de l’endemà de la publicació de la resolució (del 6 de maig al 5 de juny de 2025, tots dos inclosos).
- Guia d’usuari per a interposar un recurs de reposició.
- Sol·licitud telemàtica de recurs (disponible a partir del 6 de maig).
- Ajuda per a la tramitació telemàtica.
DECRET OFERTA
CONVOCATÒRIA
–ORDE 1/2025, de 28 gener, de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, per la qual es convoca el procediment selectiu de concurs oposició per a l’ingrés i procediment per a l’adquisició de noves especialitats en els cossos de professors d’Ensenyança Secundària, professors especialistes en Sectors Singulars de la Formació Professional, professors d’Escoles Oficials d’Idiomes, professors de Música i Arts Escèniques i professors d’Arts Plàstiques i Disseny.
–Llistat de preguntes freqüents.
CRONOGRAMA PROCÉS SELECTIU OPOSICIONS SECUNDÀRIA 2024-2025
(S’anirà incloent l’enllaç al tràmit corresponent quan s’inicie cada fase): ENLLAÇ
SEUS DELS TRIBUNALS
Persones admeses i excloses
COMISSIÓ DE COORDINACIÓ TÈCNICA I COMISSIONS DE SELECCIÓ.
Anul·lació del sorteig de tribunals de vocals – INGRÉS I PROCEDIMENT PER A L’ADQUISICIÓ DE NOVES ESPECIALITATS EN ELS COSSOS DE PROFESSORS D’ENSENYANÇA SECUNDÀRIA I ALTRES COSSOS
VÍDEO ASSEMBLEA
GUIA OPOSICIONS
CRONOGRAMA
BAREM MÈRITS
INSCRIPCIÓ
Termini de presentació de sol·licituds del 31 de gener de 2025 al 13 de febrer de 2025, tots dos inclosos.
Presentació de sol·licituds
1er PAS (obligatori): TRÀMIT D’INSCRIPCIÓ I ABONAMENT DE TAXES
ACCÉS AL TRÀMIT TELEMÀTIC D’INSCRIPCIÓ I ABONAMENT DE TAXES
La inscripció NO finalitza després del pagament de les taxes. És necessari SIGNAR TELEMÀTICAMENT EL TRÀMIT D’INSCRIPCIÓ perquè quede registrada la seua sol·licitud en l’Administració (veure guia d’usuari). La signatura i registre de la sol·licitud és el pas següent al pagament de les taxes.
Si es realitza correctament este tramite es rep, en l’adreça de correu electrònic indicat en la sol·licitud, un correu confirmant el seu registre.
2n PAS (opcional en funció de les circumstàncies personals): TRÀMIT DE DOCUMENTACIÓ SENSIBLE PER A ACREDITAR LA REDUCCIÓ O EXEMPCIÓ DE TAXA I LA PARTICIPACIÓ PEL TORN DE RESERVA DE DIVERSITAT FUNCIONAL (*)
Les persones que es troben en algunes de les situacions següents hauran d’omplir a més del tràmit d’inscripció el tràmit per a presentar documentació sensible:
- Persones aspirants en situació de violència de gènere que s’acullen a l’exempció de la taxa i/o protecció de la seua identitat.
- Persones aspirants en situació de diversitat funcional, que vulguen participar pel torn de reserva o s’acullen a la reducció de la taxa, sempre que s’hagen oposat a la consulta telemàtica per part de l’Administració o la documentació haja sigut expedida fora de la Comunitat Valenciana.
Informació i accés al tràmit:
3er PAS (opcional en funció de les circumstàncies personals): TRÀMIT PER A SOL·LICITAR ADAPTACIONS A LES PROVES O EL RECONEIXEMENT DEL DRET A LA IDENTITAT DE GÈNERE (*)
Podran realitzar este tràmit les persones que es troben en algunes de les situacions següents:
- Persones amb un grau de diversitat funcional igual o superior al 33% que necessiten adaptacions a les proves.
- Persones que vulguen ser tractades amb la identitat que figura en la seua targeta de reconeixement del dret a la identitat i a l’expressió de gènere.
Informació i accés al tràmit:
Accés al tràmit telemàtic per a sol·licitar adaptacions a les proves
(*) Als tràmits s’accedix polsant el botó Presentació autenticada i no el botó Tramitar, que fa referència a l’última etapa oberta.

MÉS INFORMACIÓ RELACIONADA:
2025 – Cos de professors d’Ensenyament Secundari i altres cossos (ingrés i noves especialitats)
- 2025 – Cos de professors d’Ensenyament Secundari (ingrés i noves especialitats)
- 2025 – Cos de professors d’Escoles Oficials d’Idiomes (ingrés i noves especialitats)
- 2025 – Cos de professors de Música i Arts Escèniques (ingrés i noves especialitats)
- 2025 – Cos de professors d’Arts Plàstiques i Disseny (ingrés i noves especialitats)
- 2025 – Cos de professors especialistes en sectors singulars de la Formació Professional (ingrés i noves especialitats)
MESA SECTORIAL 9 DE GENER 2025.
Proposta de places per part de Conselleria.

Enviarem l’esborrany de la resolució de seguida que l’envien per a què ens envieu possibles aportacions.