El dia 2 de setembre ens han convocat en Mesa Sectorial d’Educació per tractar:
- Disposició final primera del Decret XX/2026 del Consell, pel qual es regulen les borses de treball del personal docent no universitari i l’adjudicació de destins en règim d’interinitat.
- Informació sobre els procediments d’adjudicació de llocs per al personal docent d’ensenyances no universitàries.
- Torn obert de paraula.
Si voleu fer-nos arribar diferents aportacions, podeu enviar-les al correu ensenyamentpublic@ugtserveispublicspv.org o per WhatsApp difusió 685128990 o per la resta de les nostres xarxes socials. Moltes gràcies.
DOCUMENTACIÓ
Disposició final primera del Decret XX/2026 del Consell, pel qual es regulen les borses de treball del personal docent no universitari i l’adjudicació de destins en règim d’interinitat.
Informació sobre els procediments d’adjudicació de llocs per al personal docent d’ensenyances no universitàries.








