
UGT denuncia les males pràctiques de la Conselleria d’Educació durant el procés de negociació.
València, 7 de juny de 2025 UGT Ensenyament denuncia públicament una sèrie d’actuacions de la Conselleria d’Educació que considerem incompatibles amb un procés de negociació seriós, transparent i respectuós amb els representants legítims del professorat valencià. Durant les darreres setmanes, mentre les organitzacions sindicals hem reclamat millores en les condicions















