UGT INFORMA. Aprovació de l’expedient diferents convocatòries d’oposicions.

Aprovació de l’expedient de la Orde 11/2023 de les persones que estaven pendents de dur a terme la fase de pràctiques

Publicada la RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual s’aprova l’expedient del procediment selectiu de concurs oposició per a ingrés en el cos de mestres i procediment per a l’adquisició de noves especialitats per personal funcionari del mateix cos, convocat per Orde 11/2023, de 19 de desembre, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació.

Més informació…

Aprovació de l’expedient de la Orde 72/2022 de les persones que estaven pendents de dur a terme la fase de pràctiques

Publicada la RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual s’aprova l’expedient del procediment selectiu d’ingrés a cossos docents convocat per Orde 72/2022, de 26 de desembre, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, respecte de les persones aspirants pendents de dur a terme la fase de pràctiques.

Més informació...

Aprovació de l’expedient de la Orde 7/2019 de les persones que estaven pendents de dur a terme la fase de pràctiques

Publicada la RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2025, de la Direcció General de Personal Docent, per la qual s’aprova l’expedient del procediment selectiu d’ingrés a cossos docents convocat per l’Orde 7/2019, de 28 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, respecte de les persones aspirants pendents de dur a terme la fase de pràctiques.

Més informació